ASH.

Dessa 2 par ASH skor ligger högt upp på min vill ha lista.
Men ingen som känner mig lär bidra med att jag får dessa i present när jag fyller år.
Skor är lite av det jag samlar på, men man kan aldrig få för många skor.
Min kära sambo hade möjligtvis kunnat gå med på de platta sandalerna men kilklackarna är bara att glömma då jag blir närpå 190cm med dom och min sambo är 182cm lång och hatar när jag har klackar som gör mig längre än honom.
Stort dilemma, kanske får något av paren flytta in när skattepengarna kommer, behöver väl inte lägga allt på körkortet?



Kommentarer
Postat av: Niilla

oj så snygga de höga var :P

2011-05-24 @ 15:52:22
URL: http://niillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0