Bilderna.





Här är bilderna på hur jag ser ut idag i alla fall. Som ni ser så är det en bra bit kvar tills jag blir nöjd, önskar att jag hade tagit sånahär bilder samma dag som jag börja för då hade jag kanske inte tyckt att dessa var lika groteska som jag tycker dom är när jag tittar på dom idag.

Hade lite problem med att ta dom då hunden ville vara med på bilderna och ansiktsutrycken blev till för att jag skratta/prata samtidigt.

Så nu glömmer vi dessa hemska bilder och kämpar bort ännu mer fett.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Shit, vad smal du blivit! :-)

2011-05-28 @ 14:43:52
URL: http://elleiram.se
Postat av: Alexandra N

Wow! vilken förvandling säg inte hämska bilder det är ju ett enormt steg i rätt riktning, det är en framgång. you go girl!!

2011-05-28 @ 15:25:01
Postat av: Jessica K

Tack Alexandra. Där är en bra bit kvar tills nöjdheten sätter in. Självklart är jag glad.

2011-05-28 @ 16:21:13
URL: http://workoutbyjessica.blogg.se/
Postat av: Sockret

Fan vad bra jobbat snäckan!!! Du är så himla duktig! Du har ju fått jättefina resultat trots att du varit sjuker nån vecka och nu det här med foten. Man vill sällan lyssna på kroppen när det gör lite ont bara. Hoppas ju det går över istället på direkten! Hoppas fossingen blir bra snart :) Supergott recept på pizzan låter det som - får nog prova det nån dag snart. Inte ätit pizza på nästan 5 månader nu.

Ha en fortsatt härlig lördagskväll!

Kram

2011-05-28 @ 20:39:25
URL: http://sockret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0