Renaste vanilj.

Något jag använder mig väldigt mycket utav är vaniljpulver.
Är en riktig sucker för vanilj helt enkelt.
Denna lilla burk med brunt pulver i är rent magisk, det krävs så lite för att det ska smaka fantastiskt och det är minimalt med kolhydrater i.
Den innehåller endast ren vanilj som skrapats ur vaniljstänger och sen malts ner.
Kan anses dyr enligt många men enligt mig är den värd varenda krona.
Priset ca 35-40kr och burken är liten men ack så dryg.



(bild lånad från google)

Använder den i:
Desserter
Pannkakor
Till lchf glass
I creme fraiche
Yoghurt
Smootihes
Äggmjölk
Oopsies
Grädde
Och säkert mycket mycket mer...

Om du också är en sucker för vanilj så borde du köpa denna och inte vanligt jävla skräp vaniljsocker!

Kommentarer
Postat av: Sockret

Och vart köper du denna? Letat som en idiot efter just detta för att förhöja smaken på min tråkiga lättkesella!

Jo min arbetsgivare betalar mig faktiskt otroligt bra så jag får ju helt enkelt ställa upp på mördartiderna. Ja du måste prova barsen men kanske lite för mycket kolhydrater enligt LCHF eller!? De är riktigt goda iaf! Jag beställde hem cola, apelsin och citron/lime celsius så de borde landa på posten imorgon eller på fredag! Yipppiiieee! Nu ska jag ut och jobba lite mer på mina fina tåg. Sov så gott och det där med sömnbrist låter inte alls roligt du. Så förstår helt att du går och lägger dig när du är trött. Jag önskar jag kunde gå och lägga mig nu hehehe! Så trött är jag.

Kramis

2011-05-25 @ 20:29:21
URL: http://sockret.blogg.se/
Postat av: Niilla

Tycker inte den e god faktiskt det är lätt att man tar för mycket så blir den besk saknar faktiskt vaniljsockert i vispgrädde t.ex tycker inte de hjälper med vaniljpulvert tyvärr...

2011-05-25 @ 21:10:50
URL: http://niillis.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag har inte heller hittat denna? Letat överallt juh... vart köper du det?

Kram

2011-05-26 @ 08:57:25
URL: http://www.ikksen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0