Upp och hoppa.

Det kunde ha varit en underbar söndagsmorgon men jag känner mig lite stressad över ett slutarbete i min utbildning som ska vara klart senast på tisdag och då ska det också redovisas.
Jag har skjutit på detta så länge nu även om jag vet precis vad jag ska skriva men varje gång jag ska börja formulera det så blir det en total röra i mitt huvud och jag får bara ner ordbajs i Office dokumentet.
Nåja det ska nog gå bra och det ska bli färdigt idag för imorgon har jag ingen tid över för det.
 
Jag har börjat morgonen på bästa sätt med en morgonrunda med Ronja och sen lite frukost till nya Greys anatomy.
Nu ska jag bara smälta frukosten sen blir det ett bröst + magpass på gymmet.
 
Just nu kör jag tunga set på gymmet 5*5, just bröst är min största svaghet på gymmet så där jobbar jag extra hårt just nu.
Dagens pass blir:
Bänkpress
Lutande bänkpress
Flyes med hantlar
Hantelpress
Över och undersida i kabelcrossen
Brutalbänken
Magmaskin
Sit ups på boll och vanliga på golvet "over head to toes"
Plankan
 
Nu ska jag göra mig klar här.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0