Lchf-pizza

Erica efterfrågade bilder på pizzan som ni fick recept på innan idag  http://www.ikksen.blogspot.com/
Så här kommer lite bilder för att fresta er..
Pizzareceptet räcker till 4 portioner av de jag brukar äta.





Hur många av er har blivit lurade till att tro att jag äter megaportioner med mat?
Dessa vita tallrikar är anchetter och inte mattallrikar, våra mattallrikar är så jäkla stora och fyrkantiga.
Jag hatar dom.

Nu ska jag slå på tv:n för att kolla på handboll, jag plågar sambon och vännerna med handboll på tv för att dom sitter och äter godis/chips här hemma.

Hej sålänge


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för bilden ;)

Ser gott ut...



Jag gör som du oxå... äter min mat på en assiett då en vanlig mattallrik är WAY TOOOOOO BIG!

2011-05-30 @ 10:59:26
Postat av: Erica

Oj då... missade ju att skriva att det var jag som skrev inlägget ;)

2011-05-30 @ 11:00:15
URL: http://www.ikksen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0