Bakerix.

För väldigt längesen köpte jag detta lchfmjöl men har ej provat det förrens idag då. Blev lchf pizza återstår att se hur det smakar, det finns en hel del man kan baka med detta mjöl så blir pizzan bra så ska jag ge mig på fler recept.

Jag älskar att jobba men just nu så finns det fan inte mycket kraft och energi kvar i dena sletna tjej! Det är hemskt när man känner själv att man inte kan utföra jobbet perfekt för att man är slutkörd i skallen.
Men jag gissar att det blir så när man tar på sig en hel del grejer, sen att man inte kan släppa allt när man går hem för väl sitt. Men energin kommer tillbaks när allt slit lönar sig precis som vid träning och bra kost slit lönar sig helt enkelt på flera sätt.

Ledigt imorgon, iaf från det ena jobbet det återstår jobb med företaget ändå men det är en helt annan femma ju.
Det är ju kul när det händer något ju.

Ska riva av ett tungt jävla benpass imorgon som varvas med magövningar. Snön är dessutom borta igen så fryser det inte på så ska jag cykla till jobbet på lördag bara för att jag längtat så efter det.
Älska din cykel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0