Äntligen ses vi igen!

Okej min blogg har varit ned stängd i något år nu, men jag har bestämt mig för att börja blogga lite igen.
Jag kommer inte blogga som förut utan denna gången kommer jag skriva om precis det jag vill. Förr skrev jag om min viktresa, lchf och träning nu kommer jag skriva om mat/bakning, träning och livet i allmänhet.
Jag har lagt på mig de mesta av den vikt jag tappade för något år sedan men numer så väljer jag att äta det jag känner för och tränar för att det är roligt, självklart vill jag bli av med vikt men det får ta den tid det vill och jag har helt andra mål med hela den resan nu är vad jag hade då. Jag kommer skriva ett eget inlägg om detta.
 
Massor har hänt sen sist och jag kommer dela med mig av det också.
Jag har även varit inne och tagit bort större delen av mina gamla inlägg av privata själv.
 
Ser att en del har kikat in på bloggen lite då och då hoppas ni vill stanna kvar här nu och att de gamla läsarna kommer tillbaka tillsammans med nya.
 
Nu njuter vi helg så återkommer jag med lite trevlig läsning senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0