Ny examinerad!

Äntligen, jag menar ÄNTLIGEN!!
Färdig med skolan så skönt även om det har varit intressant och lärorikt. Men samtidigt otroligt jobbigt att jobba lite mer än 100% och plugga distans på heltid.
Men nu har jag papper på att jag är Undersköterska. Jag har redan börjat leta annat så smått är så otroligt trött på att jobba som samordnare i vård av flera olika anledningar som jag av flera skäl nog inte bör skriva om här.
 
Men en glädjens dag idag i alla fall och det var så skönt att sätta sig i bilen efter och bara pusta ut och känna att jag kunde åka hem utan en massa måsten hemma.
Jag slappar idag med andra ord.
Äter kvarg med bär och kokt ägg på knäckebröd till middag idag och kollar serier på netflix, glammigt? Nä men så skönt efter att ha haft tusen måsten i 1 år nu när man kommit hem från jobbet.
Ska lägga mig tidigt ikväll för att ha massor med energi imorgon och köra extra hårt på gymmet för att fira.
 
Ha en fin kväll.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0