Semester.

Denna semestern var verkligen efterlängtad. Avslutade med att hoppa in och jobba extra 28 timmar den sista helgen.
Ibland blir jag mörkrädd av vissa av mina nya kollegor men det är en annan historia.
Jag bytte jobb i mitten av April  och jag trivs verkligen som fisken i vattnet. Men trots det så ska jag på en arbetsintervju på fredag.
Om det jobbet är något för mig och jag får det så kommer jag förmodligen börja plugga också. Spännande.
 
Jag har firat semestern med att vila som sjutton, gud vad jag sovit alltså och slappat med Netflix. Jag har tränat också såklart.
Träningen är ett kapitel för sig, jag står i ett vägskäl och vet inte vad jag ska göra.
Styrkelyft, styrketräningen eller kondition? Och hur ska jag lägga upp allt och kombinera det på bästa sätt?
Jag vill göra allt och det är de jag gör just nu men det ger ju inga vidare resultat rent kroppsligt. Jag får bara en grymt stor aptit på mat och energin behövs för att orka men jag behöver trotsallt gå ner i vikt och jag vill ju se ut på ett vist sätt så jag måste nog bestämma mig hur jag vill ha det.
 
Jaja nu njuter jag semester och idag ska jag till Nova Lund med min syster och hennes huliganer, dom ska få sina födelsedagspresenter. Blir shopping.
 
Ha en gå dag. Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0