Tatuering.

Är det kanske dags för mig att våga nu?
Är otroligt nålrädd inte för smärtan i sig.
Har minst 4 jag vill göra och jag vet precis var jag vill att de ska sitta på kroppen.
Men sen skrämdes jag ytterligare av ett inslag på rapport idag om tatueringsfärger som innehåller mindre trevliga saker.
Just denna tidpunkten på året är ju inte optimal för att göra en tatuering men jag tror jag ska boka en tid till hösten.
Ska bara googla lite om detta med färgerna först och sen kolla upp bra studios.
Har ni tatueringar, vad,vart och vilken studio gjorde ni dessa på?

Jag tycker diskreta tatueringar är snyggast, texter är fint och skulle absolut inte göra någon blaffig stor bild på någon del av min kropp.
Men kan likväl tycka vissa saker är snygga på andra som jag aldrig själv skulle vilja ha.

Jag har googlat fram lite bilder på tatueringar jag tycker är fina så kan ni kanske gissa vad jag funderar på att göra?




bilderna är tagna från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0