Målet.

Igår skrev jag ju lite om att jag inte kan bestämma mig för vilken väg jag ska ta inom träningen för att nå mitt mål.
Ju mer jag funderar på det dessto mer lutar jag åt att bara göra det som är roligt och det jag känner för, det viktiga är ju att jag rör på mig och mår bra.
Vikten kan jag tappa lite allt eftersom det behöver inte gå så fort.
Här kommer bilder som visar vart jag vill komma. Detta är min ultimata vikt balans för att jag ska trivas i min kropp och när jag är där kan jag ge mig på att forma mig själv.
 
 
Här väger jag runt 75-78kg och det är faktiskt helt lagom till mina 179cm.
Men förtillfället krånglar vi inte till det med några dieter eller förbud. Äta och må gott, röra på mig och lyfta skrot för allt vad jag orkar så ska det nog gå bra.
Kunde ju dragit ner på godis till endast lördag men vi får se inga förbud sa vi ju...=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0